Droog bewaarde preparaten in de Hoviuskast

Colofon en disclaimer

Colofon

Samenstelling en eindredactie
Sifra Wieldraaijer
Laurens de Rooy

Vertaling Nederlands-Engels
Saskia de Korte

Met speciale dank aan
Hanna Polasky

Foto’s
Tenzij anders vermeld zijn alle kleurenfoto’s gemaakt door Hans van den Bogaard, Paul Bomers of Frank Wiersema. De gebruikte illustraties en zwart-witfoto’s komen uit de collectie van Museum Vrolik.

Ontwerp
Internetbureau Antum

Disclaimer

Deze website is met grote zorg samengesteld. Het kan toch voorkomen dat er onjuistheden in staan. De beheerder van deze site kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor enige onvolledige of onjuiste informatie die middels deze website gevonden wordt.

Museum Vrolik aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die zou kunnen ontstaan als gevolg van de publicatie van informatie op deze site.

Behoudens deze disclaimer, is de beheerder van deze site niet verantwoordelijk voor aan de webpagina’s gekoppelde bestanden van derden. Koppeling houdt geen bekrachtiging van die bestanden in.